wtorek, 22 sierpnia 2017

Witamy Judytę!





Jakiś czas temu rozpoczęliśmy poszukiwania sympatycznej, kochającej czytać duszyczki. Napłynęło wiele zgłoszeń, wybór był ciężki, ale się udało! Do naszych szeregów dołączyła... Judyta! Teraz jest nas trzy :) Prawie jak trzech Muszkieterów! Magdalena, Kasia i Judyta będą sprawowały pieczę nad tym, byście się tu dobrze czuli, a przede wszystkim byście wiedzieli, co czytać ;)



Judyta w ramach powitania napisała dla Was kilka słów o sobie. Witaj Judytko na pokładzie! :)

Witam!
Mam na imię Judyta, mam 20 lat i właśnie niedawno dołączyłam do zespołu "Czytam w pociągu" z czego się ogromnie cieszę.
Jestem typową książkoholiczką, czytam w każdym wolnym czasie czy to w domu czy w pociągu, czy na łonie natury. Najchętniej czytam fantasy, kryminały i horrory, ale sięgam też po inne gatunki, nie ograniczam się tylko do tych trzech.
Moja przygoda z książkami zaczęła się w dzieciństwie, gdy dziadek zaczął kupować mi bajki i potem jakoś to już poszło, że co rusz siedziałam z nosem w książce. Moi przyjaciele często się zastanawiają czy to już nie przypadkiem choroba, ale co mogę poradzić na to, że kocham czytać?
Lubię dzielić z innymi opinią na temat przeczytanych książek, wyciągać z nich jakieś przesłania, więc bardzo się cieszę, że dostałam tak świetną szansę by móc robić to co kocham.
Poza książkami moim hobby jest granie w gry i oglądanie filmów, a przede wszystkim takich, które są oparte na książkach. Zawsze ciekawi mnie czy twórcy trzymali się ściśle tego co stworzył autor czy jednak popuścili wodze fantazji. Oglądam także nałogowo anime, gdyż sądzę, że niektóre naprawdę maja wielkie przesłanie. Aktualnie oglądam Fairy Tail, które urzekło mnie motywem przyjaźni. To chyba tyle o mnie na początek :)
Mam nadzieję, że się polubimy i miło spędzimy z sobą czas :)

Pozdrawiam, Judyta.


Serdeczności, Magdalena

1 komentarz:

  1. Pamiętam jak kupowałaś całe serie książek o wampirach i razem czytałyśmy i dzieliłyśmy się opiniami :)

    OdpowiedzUsuń